Lördag & Söndag



Lördag: Hade verkligen en grymt bra Lördag igår. Hade match och det var riktigt kul! Blev dock lika, menmen så kan det gå. Åkte hem och duschade, fixade mig och allt sånt där. Gick till Andreas och sen åkte vi in till stan och hämtade ut biobiljetterna. Gick och käkade lite och sen träffade vi Nivin, Dina och Natalie en snabbis. Sen började filmen. Den var skitbra faktiskt! Vi såg den här Friends with benefits. Sen åkte vi hem. Träffade lite polers på tåget. Men hela kvällen var skitmysig och jag älskar min Andreas så himla mycket!
Tyvärr fick jag sova själv sen för han skulle upp tidigt idag. Menmen.

Söndag: Vaknade runt 8. Tog bussen från Bålsta vid halv 10. Sen krångla allt sönder när jag skulle byta i Örsundsbro. Men jag träffade en väldigt trevlig tjej så vi fixade allt tillsammans, haha. Kom hem till pappa iallafall vid halv 12. Hann och käka lite och sen fick jag direkt dra ner till upplandslagsträningen. Gick faktiskt ganska bra! Så imorron får vi reda på om vi är med, pirrigt!
När jag hade tränat klart hämtade Katarina mig och vi åkte hem. Jag duschade av mig snabbt och åkte ner till bussen igen. Tog bussen till Enköping och där hämtade Anders mig. Så vi åkte hem och åt. Och nu har jag precis duschat igen så nu ska jag plugga gaaaaalet!

puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0