Dag 03 – Mina föräldrar.

Dag 03 – Mina föräldrar.


Mamma:
Jag bor hos min mamma för det mesta eftersom det är hon som bor här i Bålsta och det är här jag går i skolan osv. Min mamma är gift med en som heter Anders och de har ett barn tillsammans (min lillebror) och sen har Anders tre barn sen tidigare, Oskar, Emil och Emelie. Men ingen av dom bor hemma längre. 
Folk säger hela tiden att vi är jätte lika till utseendet. Men verkligen inte till sättet!
Jag kommer inte så bra överens med henne eller Anders och jag vill egentligen helst bara bo hos min pappa. Men det går ju inte nu.

Min mamma jobbar inte nu utan hon håller på att plugga. Men hon lägger mycket tid på våra hundar och på våran häst. Hon har också nyligen börjat rida igen och sådär.

Vad kan jag säga mer? Hon är blond, har glasögon, runt 172cm lång.
Jag och min mamma har inte så himla bra kontakt med varandra om man säger så. Jag kan verkligen inte prata med min mamma om allt som vissa kan. Jag pratar aldrig med henne om privata grejer och sånt dära. Pratar mer med pappa om sånt än med mamma.



Pappa:
Min pappa bor i Uppsala. Han har en tjej som heter Katarina och hon är verkligen super! Hon har också två barn sen tidigare, Johan & Niklas. Så jag hemma hos pappa är vi fyra barn eftersom min storebror bor där också.
Min familj i Uppsala är bäst! Min pappa är verkligen världens roligaste och tråkigaste person på samma gång. 
Jag är inte så lik pappa till utseendet utan mer till sättet isåfall. Speciellt när det bara är han och jag då har vi exakt samma humor. 

Min pappa ÄLSKAR bilar! Verkligen, verkligen älskar bilar! Speciellt Formel 1-bilar och Ferrari-bilar. 
Han har själv en ganska fräsh sport bil. Som han håller på att pyssla med hela tiden. 
Pappa älskar bilar så mycket att han har en skiva med billjud i sin bil som han brukar lyssna på, haha! 
 Min pappa älskar också Rolling stones! 

Min pappa har brunt, lockigt bakåt slickat hår och är ganska mörk i sig själv pga att han är halv italienare.
Han är inte så smal men han är inte den tjockaste heller, haha! 

Jag har verkligen världens bästa pappa och jag älskar honom super duper mycket!  


gammal bild på min papi (a)

puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0