Dag 02 – Min första riktiga kärlek och förhållande.

Dag 02 – Min första riktiga kärlek och förhållande.


Min första kärlek måste nog ha varit Tim och det var i femman ungefär.   
Mitt första förhållande kan man väl säga att det var med fredrik för ett år sen. Men det var ju inte länge alls. Så jag vet inte riktigt om det gills.  

Jag har svårt för att bli riktigt kär och om jag väl tänker efter nu så har jag nog bara varit riktiga, riktiga kär en gång. Sådär kär så att man inte kan vara utan honom och att man aldrig tröttnar på att vara med honom. Så måste jag säga att Andreas är min första RIKTIGA kärlek. Han är det absolut bästa som har hänt mig ♥



Om en stjärna tändes varje gång jag tänker på dig, skulle natten vara ljusare än dagen.


puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0