Dag 01 – Om mig.





Dag 1- Om mig.

Jag heter Melinda och är 15år. Jag bor i Bålsta med min mamma och i Uppsala med min pappa. Som person är jag nog väldigt glad, trevlig och skrattig av mig. Men det kan ju också vända och då får jag damp!
På fritiden spelar jag innebandy och umgås med kompisar, men för det mest med världens finaste pojkvän. Han betyder verkligen allt för mig! Jag har också världens finaste vänner. Kan verkligen inte få bättre än dom.

Jag går ju såklart också i skolan. Har ganska så bra betyg och sådär. Ska börja plugga i Uppsala efter nästa sommar. Vilket gymnasium vet jag inte än, men det ska ju väljas snart.

Eftersom att jag har skilda föräldrar så har jag fått ganska så många syskon på köpet. Så jag har 7 syskon. Varav 2 är riktiga och resten är låtsas.
Jag har också två hundar och en häst.

Jag har spelat innebandy i snart 8 år. Så jag har hållt på ett litet tag. Just nu spelar jag i Valhall Ibk's damer. Och där kommer jag spela tills jag flyttar till Uppsala.

Vet inte mer vad jag kan skriva. Suger på att skriva om mig själv, haha. Men jaja, hoppas att det här dög!

puss M♥


Kommentarer
Postat av: sara

Du är vacker :)

2011-10-06 @ 19:04:27
URL: http://scenbloggen.com/sarae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0