DAY 7 - 10 viktiga personer

10 viktiga personer


Om jag ska vara ärlig så kan jag inte välja 10 personer. 
Men om jag ska välja den absolut viktigast personen i mitt liv då är det min storebror Robin. 
Jag har skrivit om honom ett antal gånger i bloggen så ni vet såkert vem det är. 
Men han betyder absolut mest för mig och jag skulle aldrig aldrig aldrig nånsin kunna leva utan honom!

Sen finns det andra viktiga personer i mitt liv. Som t.ex mina närmaste vänner och det är just nu
Anna, Ida, Natalie, Dina, Nivin, Fredrik, Ronja & Lucas. 

Och såklart hela min famlij är viktigt. Mina föräldrar är ju skillda och så, så jag har en ganska stor familj. 
Men jag älskar att ha många syskon. Det är nice!
Men närmast i min familj förutom Robin måste vara min pappa. Jag kan iprincip snacka med honom om allt. 

Min farmor är också väldigt viktig för mig och jag lovar, hon är grym!

Alla mina tränare som jag har haft har varit enormt betydande för mig också. Speciellt min innebandytränare Nalle och min gamla fotbolls tränare Kalle. 

 
Bättre bild på robin. Är vi lika? ;)

puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0