DAY 6 - 10 saker du inte kan leva utan

Längesen som jag gjorde det här men tror att jag ska fortsätta med det nu.

10 saker som jag inte kan leva utan


1.
Mina vänner/min familj- Det är något jag absolut inte skulle kunna leva utan, aldrig nånsin!

2. Innebandy- Nej om jag en dag skulle få höra att jag aldrig mer skulle få lira innebandy hade jag tagit livet av mig, ärligt!

3. Mobilen- Jaaa, jag behöver verkligen min mobil!

4. Musik- Usch vad världen hade varit tråkig om det inte fanns musik! Det är något som jag verkligen inte hade kunnat leva utan.

5. Mat!!!- Mat ÄR kärlek! Älskar att käka, det är det bästa som finns!

6. Sommaren- Om det inte hade funnits en sommar hade jag inte heller funnits, så är det bara.

7, 8, 9 & 10 vet jag inte. Man behöver ju inte så mycket för att kunna leva om man säger så ;))) 
Hehehehe...



puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0