DAY 3 - 10 saker du hatar

10 saker som jag hatar

1. Jag hatar gräshoppor och vårtbitare- Stor fobi, USCHH!!

2. Jag hatar när folk är elak mot mina kompisar- Tycker bara att det är sjukt jobbigt när folk är det. Blir ledsnare då än om det var mig själv som de va elaka mot.

3. Det här kanske låter lite tjaskigt men jag hatar när folk har dålig hållning, då blir jag så sjukt irriterad! hehe..

4. Jag hatar min längd- vill va en decimeter kortare.

5. Jag hatar vintern- Jag tror att alla är lite trötta på vintern nu och all snö. Vill bara ha sommar NU!

6.
Jag hatar att åka buss!

7.
Jag hatar när jag glömmer saker, vilket händer ganska ofta...

8. Jag hatar att plocka ur diskmaskinen- Det är så tråååkigt!

9.
Jag hatar den tidiga våren- Usch, jag tycker verkligen inte om mars och i början på april!

10. Jag hatar egentligen att säga att jag hatar något!

Puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0