Alex Öhlin

Tjabba!

Nu ska jag berätta lite om Alex för han ville det (a)
Alex Öhlin går i min grymma klass. Han är sjukt rolig och helt störd, looovar!
Jag har känt honom i ungefär 1 & ett halvt år och i början var vi bordskamrater. Saknar den tiden!♥

Saker Alex ofta säger:

*  De näääääjzz!

*  Giant cock


Personligen tror jag att Alex är lite smygbög, för han verkar vara kär i Max :$ HhIHIHIhiHihIhIhiHi
(fast han är jätte hetro, men ändå)

Alex är även sjukt snäll och lite söt faktiskt! heheh...


Om Alex skulle...

Om Alex skulle vara en tjej för en dag skulle han gå fram till en kille och slå honom på bollarna.

Om Alex skulle vinna en miljon skulle han åka till mig (vet inte varför men sött!) och sen skulle han ge bort resten...?

Om Alex skulle välja en favorit kroppsdel på en tjej skulle det vara ansiktet!

Om Alex skulle vara bög för en dag skulle han inte banga på en kille för han skulle aldrig bli bög.

Om Alex skulle få banga på vilken känd kvinna som helst skulle det vara Megan fox! (såklart)



Den absolut grymmaste personen som Alex Öhlin känner är..... JAG! :D

Hehe, älskar den där grabben!





puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0