IGÅR OCH IDAG

Tja!

Längesen som jag bloggade känns det som. Men har inte haft tid och egentligen ska man inte sitta vid datan på sommarlovet! Men just nu gör jag inget så då tänkte jag att jag kunde slänga in ett litet inlägg (a)

Igår var jag med Andreas, Filip, Lukas och Matilda. Och sen på kvällen gick vi till ett berg och satt och grillade och killarna hade med sig luftpistoler och jagade fåglar.. hehe! Det var mysigt iallafall!

Idag har jag varit med Andreas och sen gick vi heeeeeeela vägen hem till Filip för att hämta min cykel. Men vi stannade där lite längra. Och sen kom Piontek och Lukas. Och efter det drog jag hem och käkade Tacos! :D
Fett gott!!

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, får se liksom.
Men aja det var allt som jag ville berätta.



puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0