Grym dag!

Tja!

Guud vilken bra dag jag har haft idag!

Det började med att jag vaknade upp hos Dina & Natalie. Vi tog det lugnt, käkade lite frulle osv..
Sen åkte vi ner till gamla Bålsta till en ganska nyöppnad piercing-studio.
Så då tog både Dina & Natalie hål i naveln! Tyckte att de var jätte duktiga som vågade, speciellt Dina för hon är sjuukt rädd för sånt där :D hehe..

Fick skjuts hem av deras snälla mamma sen. Så jag käkade lite när jag kom hem och sen åkte jag till Ronja!
Frida & Emma var också där. Och vi tog det lugnt mest och satt och snackade och sånt dära. Sen gick vi till ICA och köpte kakor och Fanta :D Vi gick till en liten gräsplätt och satt där och käkade, myys!
Efter det cyklade jag hem och nu sitter jag här i pyjamas och tofflor, hihi (a)



BÄST!

puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0