Bara för att vara snäll mot Ronja...

Bara för att vara snäll mot Ronja så kör vi en liten SVAR-grej på alla hennes fina frågor!


tYCKER dU -JAG sKA sKAFFA eN bLOGG?!?!
Svar: ja det tycker jag att du ska. En seriös den här gången (a)

kAN dU sKRIVA eTT iNLÄGG oM mIG?!?! gÄRNA eTT jETE nAW iNLÄGG oM hUR mYCKET dU hATAR mIG, oM hUR jOBBIG jAG äR osv?!! gÄRNA eN aÖT bILD oCKSÅ!!!! :d
Svar: Jo det är klart att jag skulle kunna. Du får påminna mig en dag så kan jag fixa det. Du har ju min facebook & mitt nummer och sådär ju..

hAR dU fINA tÅR?!! bILD?!!?!?
Svar: Nja.. asså... jag tycker personligen att tår inte är speciellt fina. Så nej, jag tycker inte att jag har fina tår, alls!

vART kÖPER mAN eN sÅNN dÄR üBER sNYGG sVERIGE hATT?!?!1+1+!? :d
Svar: Jadu Ronja... Det är tyvärr inte min Sverigehatt, det är min storebrors. Men jag antar att han köpte den innan en sverigematch någonstanns.

hEJ vILL dU lEKA pÅ tISDAg?!?!??!?!?!?!?!?!?!
?!?!


Svar: Visst kan vi leka på Tisdag! :D Får Emma var med då? (a)


hAR dU hÅR pÅ hUVUDET?!?!?!?!?


Svar: Japp det har jag!

vAD hETER dIN mAMMASpAPPASlILLEBRORSbARNbARANSkUSIN?!?!?!?!?!
Svar: Min mammas pappa (min morfar) har ingen lillebror.. så där brast de.




Tack för alla jete jete fina frågor Ronja! Jag fattar seriöst inte hur du orkar.. Puss M♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0