DAY 9 - 10 sätt att vinna mitt hjärta

10 sätt att vinna mitt hjärta


Jag tycker framför allt att man måste ha en fin personlighet. Personligheten är som sagt viktigast. Och jag skulle aldrig kunna bli kär eller falla för en kille enbart pga av hans utseende. Nej, jag tycker verkligen att personligheten kommer först.

Man ska också kunna ha kul och skratta med varandra. För jag älskar killar med rolig och sjuk humor.
Humor är viktigt för mig för jag älskar att skratta (a) heheh..

Jag älskar att mysa med killen jag gillar! Det är de absolut bästa jag vet. Därför gillar jag killar som också gillar att mysa, såklart!
Jag gillar också såna killar som pussas (a)
Killar som kör värsta torktumlaren är varken nice eller mysigt!
Att bara ligga och kramas, pussas och mysa till en bra film tex är grymt! hihihi

Jag gillar också killar som är måna om sitt utseende och kroppar. Killar som är riktiga sportfånar eller gymmar är riktigt, riktigt nice! Jag ÄLSKAR snygga kroppar, det är inget måste men ett STOOOOORT plus!
Magrutor och bröstmuskler är nämligen bland det bästa jag vet!


För mig är det lika vikigt att man ska kunna umgås som kompisar som att man kan ligga och ha mysigt med varnadra. Jag ska också såklart kunna känna att jag kan lita på grabben!

Klart att man faller mer för en kille som ger än komplimanger. Speciellt när man minst anar det, tex när man är utan smink eller om man precis har vaknat. Då blir man så glad som tjej!


Finns mycket mer än 10 sätt! Men det här tycker jag är bland det viktigaste för mig. 
Har säkert glömt en del men det här var det jag kom på nu.




puss M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0