:D

hejhej Anna här!

jag som sa att jag skulle bli bättre på att blogga.
jag har inte riktigt haft tid till att blogga.
jag har varit och badat och tittat på bio och varit på grönalund och sånt där.
jag såg på den nyaste Harry Potter i måndags, fyf*an vad bra!! jag ska me sis imorgon och titta på den igen!

igår var jag på gröna lund. jag åkte den nya berg och dalbanan Twister!!! jag stod i kö i en timme och tio minuter! det stod att kön bara skulle ta fyrtiofem minuter så jag tyckte väl att det var helt okej. men sen när klockan tickade över en timme så vart jag galen.
men det var värt det!
haha jag trodde faktiskt inte att den skulle vara så läskig som den var!
gud var det pirrade i magen!

söta flickor!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0