Visste ni...?

Visste ni att min tumme är typ jätte jätte mega ball och unik!?
Nu tänker ni säkert att eran tumme också är unik, men jag lovar min tumme är vekligen sjukt unik!

Det är nämligen så att jag en gång i tiden faktiskt krossade den. 
Så jag fick operara in en skruv i den som gör att benen håller ihop osv...

Från början trodde bara läkarna att den var bruten så jag fick bara gipsa den. Men sen efter en vecka ringer dom från sjukhuset och säger att jag måste måste komma in akut och operara den för att den tydligen är krossad!

Fast nu är det faktiskt ganske nice för att den är överrörlig och så kan man känna skruven, hehe..


Ser ni ärret?

puss M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0