Love you








LOVE YOU♥



Tjenare!

Idag har jag haft en ganska så skön dag. Började med att vi hade bas (man får jobba med vad man vill), sen hade vi engelska och min engelska lärare var sjuk så vi fick en vikarie och slapp glos förhöret. Efter det var det idrott och då var det basket, vilket är det roligaste på idrotten enligt mig (a)
Sen hade vi lunch och vi hade sjukt kul då!
Och efter lunchen var det träslöjd och då såg vi på film hela lektionen och jag, Natalie och Stoffer gjorde ett litet massagetåg :')  Så jäla nice!

Kom hem för 2timmar sen för jag jobbade kvar på matten och nu blir det mer plugg!

puss M♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

SVAR: TAAAACK MELINDA! :D hihi (a) ja jag älskar de linnet :$ har inte använt de än bara :))<3

2011-01-27 @ 20:06:22
URL: http://tolvcm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0