Om mig...

 
 

Mina utryck:

Jag säger ofta "Jaja".

Jag säger ofta "vad saru saru?".

Jag säger ofta "Jaja, nu är vi glada".

Jag säger ofta "Ehm".

Jag säger ofta "sära" (såhära).

Jag säger ofta "nejaschhhäna" (nej jag skämta).

Jag säger ofta "spö skaru ha!".

Jag säger ofta "Hihihihihi".

Jag (och Ronja) säger ofta "Asså Shiiiiit".

Jag säger alltid alla stj-ljud, sk-ljud med blattebrytning.


Saker jag gör:

Jag knackar alltid i bordet och pussar mig på handen när det står tillexempel 14:14 på klockan.

Jag måste alltid kolla facebook när jag är i närhetan av en dator.

Jag glömmer alltid saker.

Jag tänker oftast för mycket så att det inte blir nånting av det jag har tänkt.

Jag går ALDRIG på A-brunnar.

Jag är ganska rörig.

Jag kan ofta börja stamma om jag snackar för fort.

Jag pluggar alltid till viktiga saker eller prov i sista sekunden.

Saker jag trodde på när jag var liten:

Att det bodde en man i min toalett som hade en krabba som kunde nypa än i baken.

Att dataskärmen var datorn.

Att om man grävde tillräckligt djupt i sandlåtan så skulle man komma till Kina.

Att Annas mamma inte var hennes mamma för dom var inge lika.

Att man kunde åka helikopter till månen. 




puss M♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0