Second Hand

hejhej Anna här!

igår så var jag på mellandags rean och svängde in i en second hand butik. har faktiskt aldrig varit i en innan, men var väldigt kul att titta runt på gamla kläder. vissa liknade faktiskt någonting som kan säljas i klädaffärer idag.
hittade en helt superb kuvert väska. den är svart i skinn med ett guldspänne. dock tyckte jag att den var lite väl dyr, men det var värt pengarna.

har annars varit lite tveksam till just second hand prylar, har inte riktigt känt mig bekväm med att en annan person har ägt saken tidigare.
men en väska tyckte jag ändå var helt OK att köpa.
men skulle aldrig kunna sätta på mig en annans tröja, sko eller byxa. inte för att jag tycker att det är ofräscht, men bara för att man går i någon annans historia. ( ja, ni fattar vad jag menar va?)

vad tycker ni, skulle ni kunna köpa någonting i Second Hand?



puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0