så typiskt mig!!!!

hejhej Anna här!

men gud jag vet, stackars melinda! hon får ju typ driva hela bloggen själv! förlåt mig!
det är så lätt att man glömmer, jag sitter ju typ bara vid datan fem gånger i månaden.

tänk att skolan börjar om fyra dagar! usch... det ska bli ganska skönt att komma igång igen faktiskt men jag vet ju att efter två dagar så kommer man bara önska att det blev jullov.
idag ska jag inte göra någonting, vart ganska sent igår kväll. somnade till Dances with wolves, den var helt okej.

imorgon ska jag in till stan. inga speciella inköp ska inskaffas men eftersom lönen trillar in så måste man ju spendera den på något sätt :P

nu ska jag skriva lite
puss ♥

 


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hoppas du hittar nåt kul, ja fy senaste dagarna har de varit kallt

2011-08-14 @ 20:13:16
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0