Igår & Idag

Hejhej!

Tänkte lite snabbt berätta vad jag har gjort dom här dagarna som jag inte har hunnit att blogga.


Igår: Var jag i skolan. Sen åkte jag och mamma ner till centrum och handlade lite och jag köpte tre tröjor på Lindex & Go West. Efter det så var jag med min lilla Julia. Vi följde med mamma ner till min lillebrors träning och sen gick vi och hälsade på min mormor.
Vi käkade lite godis med henne och sattt och pratade lite sen gick vi tillbaka och åkte hem.
Sen cyklade vi ner med Andreas till Konstgräsplanen och träffade lite kompisar där. Var en rätt skön kväll.
Jag och Andreas stack till ica sen och köpte Cheeseballs. MUMS!
Och sen drog vi hem och la oss ♥

Idag: Kom ganska nyss hem från skolan. Har varit en rätt skön dag idag. Kul att få träffa Dina och Natalie igen också!
Dom var jättte bruna och hade färgat och klippt sig skitsnyggt!

Vet inte vad jag ska göra nu så det får vi se. Har iallafall träning ikväll och sådär.


Älskar han så himla mycket♥

(min kamera är fortfarande paj, så det är därför det inte blir nåra nya bilder...)

puss M♥



Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

- Jag ska bara slappa idag med, haha.. har ju ingen skola så är bara hemma hela tiden;s sj ? <3

2011-08-24 @ 15:10:07
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0