bloggpausen är över!

Bloggpausen höll inte länge hörni! Heheh..

Mamma kom nyss hem med lite kläder till mig. En t-shirt, ett linne, mysbrallor och strumpor, tack Mami! (a)
Ikväll har jag ju vanligt vis träning, men kan tyvärr inte gå för jag måste vila. Min benhinneinflammation har kommit tillbaks... Så ikväll blir det till att vila och plugga.

Imorron har vi triathlon med skolan. För er som inte vet vad det är så är det att man ska cykla, springa och simma en viss sträcka. Kul va?! NEEJ!
Men vi får se hur det går. Kommer säkert vara sviiin kallt i vattnet.





puss M♥


 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ska ni simma ute? ;o

2011-08-31 @ 18:08:38
URL: http://fkingnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0