hejhejhejhejhallåhejhejhej

hejsan!

Ligger i min säng och tar det bara lugnt, lyssnar lite på musik och kollar på cartoon network :$ MYS!
Ska hem till en kompis sen och fira första advent. Det ska bli väldigt kul har inte träffat henne på väldigt länge.

Igår var jag i hallen halva dagen, satt i säcket på p98-99s match och sånt. Sen hade jag själv match!
efter matchen firade jag min kusin och åt pizza. Efter det skjutsade mamma hem mig till Lucas. Där var också Fredrik och sen kom Sjö.
vi kollade på en skräckis och Lucas va jätte rädd! :D
Jag blev lite rädd sen men inte alls lika rädd som han. 
Sen följde dom snela pojkarna mig hem och det var väldigt snällt av er, TACK!

Men nuska jag iallafall byta om och sminka mig lite :)

 
Sjö är så sööööt! :$

puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0