sköööön dag

heej :)
längesen sist, och jag kom iväg till italien! Det var jätte bra och fint där. Vi ska försöka att åka tillbaka efter skolavslutningen, och om vi inte gör det kommer Farfar, Alberto och Marissa hit i Augusti :)
KULKUL.

Finaste dagen idag ju! ;D vaknade för typ 1 timme sen och då trodde jag att det var sommarlov men det var de ju inte...
Men snart så! Den 11e slutar jag :D  skööööööönttttt

och nästa vecka går jag bara i skolan 2dagar. För på tisdag har vi idrottsdag, på torsdag har vi stockholmsdagen och sen blir det Grönan med kompisarna! och på fredag tar min älskade bror studenten.

så det blir en ganska så najs vecka kan man ju säga (;

 PUSS M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0