Hiss & Diss



♥   SOLA! - Det är varmt, man blir brun och man kan lyssna på musik (;


♥   MUSIK! - Jag älskar verkligen att lyssna på musik! Speciellt i skolan, när man solar eller åker bil, heheh. plus att jag är källan till all bra musik, eller hur Natalie fotbollsproffs Chehade? ;)


♥   OM 13 DAGAR...! - om tretton dagar slutar vi! :D


♥   FÖRSTA DOPPET! - Jag gjorde mitt första dopp i torsdags med anna, natalie och mathilda och det var jätte skönt kallt! ;D 





χ    SKAVSÅR! - Jag har fått skavsår av mina fina, vackra converse och de skaver när jag har på mej fotbollsskorna också!!  buhuhuhuhuhuuu :'(


χ    MIN LIDL-MOBIL! - Jag hatar den! Den är as seg, och cpar sej hela tiden, knapprna har typ blivit touch och den har fått värsta sprickan i skärmen....


MEN FÖRUTOM DOM HÄR TVÅ SAKERNA SÅ ÄR DET JÄTTE BRA! (:


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0