hångel skandal!

anna: ja berätta nu melinda, låt oss höra?!

melinda: :$

anna: matteo va hans namn va?!

melinda: Vem? vad? jag fattar ingenting :o

anna: jo, du vet mycket väl! han du böt saliv med :D

melinda: sluta annsen ;$

anna: nu blir du bara generad. låt mig berätta historien!

Matteo italienaren! gud så sexig och så het! melinda och han böt saliv en dag, eller kanske många dagar och flera gånger! jag har sett alla bilder och jag säger bara FY! ungen syndar! nu väntar jag bara på att få berätta för hennes familj :D dem ska få höra både det ena och det andra! hon är busig. han har magrutor! det är det hetaste melinda vet! jag Anna kommer inom kort att bli hundra kronor rikare, men jag tänker inte att berätta varför!

 


Kommentarer
Postat av: julia :)

hihih dom var såå söta :$ <3

2010-07-06 @ 11:35:29
URL: http://mittmode.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0