saknaden är stor... ♥

Jag vill att du kommer hem nu. Du har varit borta tillräckligt. Saknar dig så sjukt mycket, det går inte att beskriva. Känns så skönt att iallafall ha någon kontakt med dig.
Men egentligen räcker det inte. Jag vill att du ska vara här. Hemma.
Varför ska du vara så långt borta för?

Kommer du ihåg när vi var små. Då var det oftast bara du och jag.
Vi spelade fotboll och innebandy. Vi brukade åka ner till bryggan och fiska. Vi brukade bygga kojor och lådbilar. Vi brukade tälta och dom nätterna som jag var rädd, fick jag sova i din säng. 
jag vill verkligen spola tillbaka tiden! Men det går inte.. 
Du är så stor nu och snart jag med. 




Men Du är iallafall den jag saknar mest.
Du är den som betyder mest.
Du är den som alltid kommer finnas i mitt hjärta.
Du är den jag älskar mest på hela jorden.
Du är den som alltid har stått vid min sida.
Du är den som alltid har ställt upp.
Du är den som jag alltid har kunnat lita på, till 100%.
Du är den som alltid har trot på mig.

Du är den som har hjälpt mig att bli stor.
Jag älskar dig Robin Andersson, min storebror♥





 


Puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0