hiss & Diss



Harry Potter- Älskar, Älskar, Älskar! Världens bästa filmer när man är sjuk, har tråkigt, eller bara är film sugen!
     
Min säng- Så jäkla NICE, älskar den!

Pucko- Min favorit dryck ♥

Jullov- Jullov snart, JIPPIE! Som jag har längtat och längtat och längtat och nu är det bara 10 dagar kvar! :DDD


Takida- Hata är ett väldigt starkt ord, men ärligt talat HATAR jag Takida! Och deras låtar fasnar alltid på hjärnan... DISS!

Idol- Idol blir tråkigare och tråkigare för varje år. Och nu har de nått botten.


Vintern- Finns inte mycket posetivt om vintern. Julen och nyår är mysigt men själva vintern är kass!
vill ha värme, sol och bad, och inte tjocka jackor och fula skor. Usch och fy och blää...



puss M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0