visste ni...?

Att jag jag har massor av små tvångs tankar- Men nu får ni inte tro att de är sånna här farliga och konstiga tvångs tankar! Men de är så att jag T.ex. måste knacka på något när de står tillexempel 15:15 på klockan.
Och sen varje gång någon eller jag går på ett A-lock måste jag dunka mej själv eller någon annan i ryggen.
Och sen om jag är superduper mega trött men jag måste ändå cykla upp för en lång och jobbig backe så får jag inte stanna för jag säger till mej själv under hela backen att om jag inte årkar upp för backen kommer jag aldrig orka bli innebandyproffs xD hahah...
Och om jag går förbi ett V-lock (ni vet sånna här små fyrkantiga lock med ett V på, på vägarna) så måste jag gå på de och säga "V-lock" högt! Även fast jag är själv.

och så fortsätter de med sånna där små grejer...


haha diggar bilden stenhårt! (y)

puss M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0