visste ni...?

visste ni att jag är allergisk mot nötter och katter?- Så är de. De är inte så farligt med katter, de börjar bara klia i ansiktet. Men med nötter är det annorlunda...
Förut va de inte så farligt med nötterna heller. Då kliade de bara i halsen. Men nu när vi va i Riga råkade jag få i mej spån av jordnötter som låg på mina nudlar. Och då började de klia i halsen, och sen fick jag plötsligt svårare och andas och sen började de snurra i hela huvudet! Och sen så började jag skaka som fan ;o
jag driver inte, jag fick typ ryck, fast de va som skakningar! Och då satt vi liksom på en resturang och då sa jag till far min att vi skulle gå upp på hotellrummet för att jag mådde så dåligt, och då gjorde vi de. Och påväg till hotellet fick far gå och hålla i mej för att jag inte skulle skaka sönder... och jag hackade så mycket tänder så att jag trodde att min hjärna skulle bli en sönder shakad milkshake!!! Och det va inte ens kallt ute. skit läskig! Jag trodde seriöst att jag skulle dö...

 


puss M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0