jag måste skaffa mej ett liv...

Du heter: Melinda Andersson
Smeknamn: inget...

Låt som när du är ledsen sörjer till: Haha, ingen aning :)
Beroende av: Mobilen och träna!

Vad tror folk om dig? jag vet inte de

Stämmer det? Jag skulle aldrig ljuga (;

Vad får du oftast komplimanger för? Kroppen eller håret kanske :)

Hur imponerar man på dig? Rolig och va sej själv!
Brukar du skratta för dig själv? Hehe ja, för ofta!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vílle du komma hit? :D<3 Jag gör inget typ :P tråkar

Var bor du? I uppsala

Trivs du där? jarrå ;D

Hur svarar du i mobilen? Mobilen: aa?  Hemtelefonen: Hej de är melinda!

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Typ att hon skulle hämta mej i skolan och sånt.
Antal timmar sömn inatt: 6 ;(

Sov du ensam: JA

Brukar du komma i tid: Jadå :)
Hur känner du dig nu: Trött och vill träna!!!
Vanligaste färg på dina kläder: väääldigt olika

Vad tycker du om fötter: hahah?

Vad saknar du: Sommarlovet ;'(

Hade du en bra kväll igår: Nja helt okej..

Favorit dryck på morgonen: Juice och o´boy 
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 10-11 på vardagar

Är du blyg? jaa...

Sysslar du med någon idrott: Innebandy och fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JAA

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Lukta på min killparfym heeela dagen!

Är du nöjd med ditt liv: Jadå (:

Är du bortskämd: Nja kanske litelite
Vad gör du i morgon: skolan och träning

Vad är det värsta du vet? Vatten, gräshoppor och om nån skulle dö som jag kände!

Vad är det finaste du fått? Kanske nån söt komplimang, eller min första innebandy klubba :)
En speciell dag du minns: minns måååånga

Du samlar på: inget direkt

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer ingen då ;o
När grät du senast: Länge sen, efter Piteå kanske.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa, shoppa, shoppa!!!

Vill du gifta dig: JA
Vill du ha barn: JA JA JA JA!

Är du musikalisk? Pfff... nej xD

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, pucko eller fanta exotic

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: hehe ja

Biter du på naglarna: ja de gör jag... ;$



puss M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0