SPRUTA!! nej tack!

lilla Annie här!

idag åkte jag med Dina och Natta och skulle va me dom när dem skulle ta spruta, "dem var ju så rädda". haha, nej men jag är hysteriskt rädd för sprutor! följde med för att titta hur långt den läskiga sjuksköterskan stoppade in nålen i armen och titta på och hån flina en när man lider och sprutan svider! nej då, hon var snäll! nu har jag bestämt mig, ska aldrig ta livmoderhalscancer sprutan! den är inte smärtfri mina vänner!

hittade en bild ifrån vintras från min kamera...


Kommentarer
Postat av: natalie

jo de va den visst din nörd!

Du vet ju inte för du våga inte ta den ;) <3

2010-08-08 @ 17:32:14
URL: http://varierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0