Älskade bror fyller 19!

Idag den 21 augusti fyller min älskade bror år!
Han är den som jag älskar mest och den som betyder mest för mej på hela jorden. Jag svär om han skulle dö skulle jag också dö. Han är faktiskt riktigt den ända som jag skulle offra allt för och dö för.
Han har alltid funnits där för mej hela mitt liv, precis som en storebror ska vara, den bästa helt enkelt.
Han har hjälpt mej att växa upp, utan han skulle jag inte va den som jag är idag!
Han va min första bästa kompis, den jag badade med på sommaren, den jag åkte pulka med på vintern, den jag hoppade i lövhögar med på hösten, Den jag byggde kojor med på våren! Och nu har han blivit så stor helt plötsligt :') De är många gånger som jag vill spola tillbaka tiden till då vi va små, då vi körde fotboll, tjuv&polis på hela gatan, åkte och fiskade och tältade tillsammans! Men jag vet att de är omöjligt. 

Men idag vill jag iallafall säga grattis till dej Robin och hoppas att du får världens bästa födelsedag! ♥


Jag älskar dej...

puss M♥

Kommentarer
Postat av: ida

hälsa grattis till honom!!:)

2010-08-21 @ 14:13:43
Postat av: Anna

grattis Robin!! :D

2010-08-21 @ 20:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0