Som viktor befaller!

hejhej Anna här!

nämen hej viktor.... så roligt att du ville titta förbi xD<3

ja eftersom du hade lite tråkigt, eller du kanske hade jätte tråkigt, vad vet jag?! ja tänkte berätta en rolig historia för dej, vilket jag e väldigt bra på.

vilken gillar du bäst, du har ju hört dem flesta o ja tror att dem faller dej direkt i smaken xD

Det var en gång en kniv och en sticka, då sa kniven " nej stick mej inte!" då sa stickan " STICK!" .Kniven sa " sablar oxå den stack mej!"

haha ja vet visst va den rolig, den måste jag berätta för melinda sen. 

har du haft träning idag viktor?
tittade du på top model idag?
vad har du gjort idag?

visst e jag trevlig som ändå frågar sånt. ett beröm för mig. det är ja värd!

 

Kommentarer
Postat av: melinda

hahahahahh faaan va grym anna!! :D

du får sluta va så rolig för jag sitter och garvar för mej själv när jag läser dina historier och folk kan tro att jag är skitzofren ;$ hihi



nej men vi får börja me att komma på mer sånna här sagor igen, för dom är bäst!!! ;D <3

2010-04-15 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0