jag är såå duktig och viktor är så sötsåsötsåsötsåsöt! :)

heeeeeeeeeeej! jag suger på att blogga! :D
och det suger att blogga men ändå, idag så hade jag lust :)  jag måste bara berätta va som hände idag!

jo såhär att vi har hälsovecka (nördigt, men najs :D) och då har vi typ inga vanliga lektioner, så vi slapp franskan och hade håltimme och då drog jag, dina, natalie, ludde och viktor hem till viktor ;)
och när vi kom hem till viktor såg jag världens sötaste bild på viktor när han va liten!!
så jag tog kort på den. och sen så kollade vi på andra bilder och gjorde lite annat.
och sen när vi skulle hem så gick vi i centrumbacken fast på bilvägen och då stannade bussen vid oss (fast att de inte ens va en busshållsplats vid oss)
och busschauffören bah: ska ni till skolan?
och vi sa ja. och då sa han att vi fick åka me och jag bah: men vi har ju inga pengar...
och då fick vi åka me ändå ;D as snällt ju!  och då kom vi ínte försent heller:D¨

tack så mycket busschauffören!!  :D



visst är han sööööt?! ;D

puss M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0