min fina fast sega tisdag :P

tjatja :)
har precis kommit hem från anna<3
haha va hade de as kul satt typ och svulla i oss kladdkaka och bullar och saker xD
idag hare varit en as seg dag så de har inte varit såå kul. . menmen den här veckan äger ändå för vi har kort vecka vi går bara imorrn för sen har vi studiedagar torsdag och fredag! :D
så de är riktigt najjs!

På lunch rasten hade vi de kul för vi fota typ och spelade in topmodel me anna, dina, natta, ida, jag, danne, max och alex  ;) haha alex va en riktig model :P
sen hade ju jag och mario nyhets grejjs så de gjorde vi på SO:n och våran tråkiga vikarie tyckte säkert att vi va as bra! :D  host **

aja de är de jag har och berätta här kmr 2 bilder från idag
(de va inte jag som ville täckaför anna utan de va hon som ville de, så jag gör de för så snäll är jag ;)  )

 
visst e vi fina! ? <3

pusspuss M <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0