.

asså verkligen förlåt för att jag inte gjorde ett inlägg igår men jag orkade inte ens röra datan.
och jag vet att jag suger på att blogga men just nu har jag värsta blogg torkan så jag venne om jag kanske ska ta en bloggpaus eller bara göra nått inlägg varje dag.
och jag ska lägg ut bilderna på cupen för jag har lovat frida de så dom kmr kanske ikväll elr imorrn jag får se.

juste idag ska ju anna träna me mej! :D de ska bli as kul vi kanske gör ett inlägg innan vi drar till träningen
men nu måste jag tagga<3


hahah kolla värsta bilden på mej, niklas och johan när vi va i thailand 07 och vi badade i ett vattenfall!
as najjs ;)
pusspuss M <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hihi ^^

nja ska nog träffa en kompis. självdå? :)

2009-09-08 @ 14:52:32
URL: http://johannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0