walking with dinosaurs :)

tjatja :)
sry för dålig uppdatering men jag har verkligen inte pallat blogga..
men nu gör jag de iaf :) hela veckan har jag varit hemma och gjort ingenting för jag har nämligen varit sjuk:(
och inte i vilken sjukdom som helst utan i svininfluensan!
så jag har inte fått spelat innebandy elr varit me kompisar på heeeeela veckan :'((((
och jag har saknat dom i laget och mina kompisar och min söta lilla klass asa mega super mycke!<3

men imorrn ska jag iaf va me anna efter som att va har höstlov :p de ska bli kul, får se va vi hittar på då ;p

juste, förra söndan så va jag och kolla på mitt nya hus, för jag, pappa, katarina, robin, johan och niklas ska flytta till uppsala :) fast jag ska bo kvar här såklart oxå, för mamma bor ju kvar.
men de ska bli kul.

och igår så va jag på walking with dinosaurs i globen :p hahha de va faktiskt as kul och dinosaurierna såg as äkta ut och dom va hur stora som helst :) jag kan lägga in lite bilder sen.
men jag orkar inte göra de nu.


de här va bara en bild från google.

pusspuss M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0