tjatja :)

tjatja :)
som ni kanske har märkt så har jag inte gjort nått inlägg på typ 2 veckor men jag har faktiskt inte pallat blogga..
ni får tycka va ni vill men själv tkr jag att jag suger på att blogg xD
menmen de är kul! idag har jag varit i skolan och vi fick tillbaks vårat matteprov och de gick sämst...
jag hade 23 av 40 :( och de är ju inte alls bra..!
men jag klarade målen iaf så jag slipper göra omprov :)
sen fick jag oxå tillbaka mitt franska förhör och de gick as bra där fick jag 16 av 16 ;)


Sen efter skolan så va jag me emma och frida och vi cykla till ica och köpte choco-latte och bullar :P
de va gott!
efter de så åkte vi hem till dom och satt vid datan och sen drog jag hem :P


visst är jag bra!? ;)


<3

pusspuss M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0