najsigaste dagen!

tjatja :)
hade värsta roligan dan idag! va först vid kyrkcentrum me klassen och gjorde bara massa me roliga övningar, sen sluta vi där klockan 11 och då skulle vi komma tillbaka till skolan klockan 1 så vi hade 2 timmars rast :D
så då drog vi till vivo och köpte lite saker, och sen drog vi hem till ida och käka lunch :P
efter de drog vi till skolan och hade NO prov, tror att de gick as bra ;) och vi hade skönaste vikarien.
efter de hade vi idrott och jag lärde Stoffe, Victor och Alex hur man gjorde armhävningar på mitt sätt ;)
as heta !   efter de satt vi alla och snacka as länge och sen gick jag, max och anna hem :P
och anna gick typ och dansa hela vägen hem xD
hon sa typ att hon blev så trött på våran idrott så hon blev övertrött nu xD 
för alla som inte vet hur anna blir när hon blir övertrött så kan jag bara säga att hon är helt störd! ;p
aja när jag och anna hade gått den lååååååånga vägen hem så käka vi vofflor<3


min och max fot när vi lyssnade när en tant spel orgell xP<3


Max, Dannes och min namnlapp på dannes tröja :P



sen fick han lite fler namnlappar ;p


hemma hos ida, när dina pussar mej<3


anna, natta och jag<3

pusspuss M <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0