lalalalaa

tjatja :)
sitter och messar lite. Har varit me anna idag, elr jag sov ju där så de va ju såklart att jag vakna upp där oxå ;p
haha!
vi vakna vid ett och gick upp och käka pankakor ;) de va as gott och anna bestämde sej för att äta pankakor me glasyr på :s hahah de va iaf inge gott, de smakade pankaka me medicin sa hon xD
aja sen såg vi på film :)

men nu har jag iaf precis tankat ner nåra låtar,, uhhh jag är så olaglig :$ :p
hahah jag är så tråkig men aja de va de ända jag ville berätta :P

haha anna tvinga mej att sitta och kolla på Robert pattinson klipp hela kvällen och jag hitta iaf en
snygg bild
  ;P
haha ´jag vet att bilden suger men skit samma :)

pusspuss M <3


Kommentarer
Postat av: Saga

Jätte fin design:)!

Du kanske har lust att lägga till en fråga i min frågestund?:)

2009-10-30 @ 14:58:58
URL: http://hejsagas.blogg.se/
Postat av: mabelle

ååå han är såå jävla snygg!;O

2009-10-30 @ 23:40:04
URL: http://hamrivardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0