halloween mys :)

tjatja :)
har nästan precis kommit hem från dina och natta,, vi hade lite halloween mys där me fanny, ida, anna, dessan
och carro, och så jag dina och natta såklart ;p
vi hade as kul!
mohhaha vi gick bus elr godis och fick typ as mycke godis av snälla gamlingar :D ;)

hahah jag va "jätte läskig" för jag hade glasögon, djävulshorn och tuperat hår xD
hahah nejdå jag va as grym och söt ;)
sen så såg vi på en film den va jätte läskig men på dom läskigaste stunderna messade jag medans anna låg i mitt knä och skrek xD  ahaha de va iaf jätte kul :)


natta, anna, ida och jag (mitt hår såg helt cp ut :s)


en liten närmre bild :) anna, ida, natta och jag <3


ojoj dålig bild menmen,,  anna, dina, fanny, jag och natta <3



jag och anna <3

pusspuss M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0