.

tjatja :)
har precis svullat i mej pizza ;) och innan de va jag me dina och natta på deras sjukgymnast och sen köpte vi marabou!
jag har bara käkat massa me gottis idag ;p
hahah<3

men just nu sitter jag och messar.
har varit i skolan idag och psykat stoffe ;)
hahah jag och natta satt hela lektionen och sa till stoffe att han satt och peta i näsa xD
inte för att nån fattar då men de va as roligt i verkligheten :P

haha och på maten satt vi och psyka ida me hårstrån (idas största fobi är hår i maten) så vi satt och la hårstrån på idas mackor xD
hahah vi har värsta störda humorn men den är as rolig ;P


haha inte den bästa bilden då,, men visst ser de äckligt ut? :O xD



hos sjukgymnasten ;)

pusspuss M <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

moget

2009-10-14 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0