:)

tjatja :)
idag har varit den lungnaste dagen nånsin, har varit skönt men väldigt, väldigt tomt.
Alla som går på spanska skulle åka till stockholm idag och de är alltså mer än halva våran klass.
så de va bara jag, dina, natta, max, viktor, hanna, mathilda, rasmus, victoria, maria och helena som va i skolan idag (av våran klass alltså)
men vi tog typ as mycke bilder och sånt och de va ju kul :P
sen efter skolan så gick jag me max och victor en liten bit hem, och snart ska jag gå till pappa och göra ordning för ikväll ;)
jag, dina, natta, anna och ida ska ha lite tjejkväll och chips och kolla på idol och sånt, så de ska bli najs ;p

hanna, mathilda, jag och dina<3


haha jag och viktor<3 (ni får absolut inte se mitt fula fejjs för jag har värsta as garv)


hanna, mathilda, natalie och dina<3

jag och min söta dina<3


min "lilla" fina klass <3  ser ni hur nåra vi va elr?!

pusspuss M <3


Kommentarer
Postat av: Mathilda

MEN MELINDA, TÄCK ÖVER MIG!!!!!!!! :(

2009-10-16 @ 18:51:06
Postat av: Anonym

maxi stekare (a)

2009-10-16 @ 19:28:41
Postat av: Maax

vem kommenterade mej? :O Melinda, gick jag och du en "liten" bit??? XD hahaha

2009-10-16 @ 19:54:27
Postat av: melinda

hahaha xD ja de va väl en "liten" bit ;)

sisodär mer en halva vägen xD<3

2009-10-16 @ 23:57:19
URL: http://hejlillabaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0