-

tjatja :)
idag så har jag bara städat och städat... as tråkit egentligen skulle jag och anna kolla på max och jacobs cup men jag hann aldrig de:(
men de är de att vi ska snart ha visning på vårat hus, eftersom vi ska flytta snart så måste vi städa undan för dom ska komma och fota de snart.
jag städa ur alla mina gamla teckningar och dagböcker oxå och jag hitta as roliga grejjer ;)

hahah va diggar ni mina och annas regler som vi hade till våran "hemliga" koja förut när vi va små?! xD


(UR MIN DAGBOK) för er som inte fattar och ser va de står så står de:
EFDR SKJA SÖPA N ONDLAT Å DEA SGA BLI JTE ROLIT
( efter de ska jag köpa en undulat och de ska bli jätte roligt ) xD

haha jag stava som en kratta när jag va liten, som ni kanske märker ;)

pusspuss M <3
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dt e finfint med mig :) vad gör du då :)

ha en bra kväll :)

2009-10-11 @ 19:00:08
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Dt e finfint med mig :) vad gör du då :)

ha en bra kväll :)

2009-10-11 @ 19:00:15
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0