tordag ;)

tjatja :)

jag vet att jag inte har bloggat så mycke men jag har inte pallat.
jag vet att jag alltid säger de men ärligt jag har inte de. Idag har jag iaf varit i skolan och
idag skulle typ en ny kille komma och hälsa på (han ska börja i våran klass) men asså han va värsta skum
och läskig, jag är fett rädd för honom :s han va as obehaglig och sa jätte konstiga saker, så de va ju väääldigt
misslyckat..
aja sen gick jag, max och victor hem i de super fina vädret!! :D  :(
de va inte så kul för vi blev blöta och frös :(  och jag va så snäll så jag lånade ut mina vantar till dom ;P
 
sen kom jag hem och till chilla framför tv:n och messa sen har jag faktiskt inte gjort så mycke mer :)


haha snyggaste bilden! jag ritade av danne igår, han tyckte att den va jätte snygg ;)

pusspuss M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0