om alex :)

tjatja :)
nu är de nämligen så att alex i min klass vill att jag ska göra ett inlägg för jag har typ inte gjort de på
10000000 år så då gör jag ett inlägg om just honom :)

aa alex är en liten pojke som går i min klass och han är snäll och rolig, han började i våran klass den här terminen så jag har inte kännt honom så länge, men han är redan en trogen läsare till våran blogg ;)
och så är han en jätte jätte bra kompis :) 

en intervjuv:

hej alex!

hej melinda!

va gör du för nått?

håller på med datan, själv då melinda?

jag bloggar om dej såklart! ;)du går på boxning, eller hur?

aa :)

va coolt! va brukar du göra på fritiden?

va me kompisar.

va heter din bästa kompis?

han heter viktor eriksson och han är dum i huvet som en apa... eller nej de är max, max är de!

hahah okej du är störd :)

skit kul melinda!

och nu kom våran vikarie och förstörde.... -.- men han är skitsnäll ändå :)

anna och melindas blogg är bäst /apan 
(vikarien)


hahah vilket stört inlägg men ändå :) och vikarien är as najjs för han lät mej blogga :) och han skrev de där där uppe ;)

 

pusspuss M <3

 


Kommentarer
Postat av: alexx

tack:)

2009-11-16 @ 15:57:03
Postat av: melinda

hahah varsegod ;)

2009-11-17 @ 18:14:50
URL: http://hejlillabaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0