new moooooooooooon!!!! :D:D:D:D:D

tjatjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
nu har jag sett new moon, åh shit va den va bra! seriöst bland dom bästa filmerna som jag har sett ;D
jag såg den me mathilda, hanna och anna. vi bokade biljettera typ en timme innan den började.

och alltihop började me att mathilda och hanna stog och skrek i skolan och jag och anna bah va är de?
och dom bah DE ÄR BARA 11 ÅRS GRÄNS PÅ NEW MOON!!
och då började vi skrika och sen så slutade vi så jag och anna gick hem till mej och hanna och mathilda gick hem till sej själva typ;)

sen så ringde jag och anna mathilda och frågade ifall hon och hanna ville kolla på new moon me oss imorrn och dom blev as glada och sa ja. sen så kom vi hem och försökte fixa skjuts och biljetter. och när vi hade fixat skjuts så ringer mathilda och säger att 18.30 bion imorrn är fullbokad och hon säger att 15.30  bion imorrn bara har platser kvar. och då tog vi de istället. och sen ringer hon upp igen och säger att hannas mamma har råkat boka 15.30 bion i dag istället! 
och då va klockan lixom 14.30 så vi fick lite panik och så men vi hann iaf :)
haha 



jag vet att jag ser sär ut på bilden men de gör inget ;) aja de här är vi :)


biljetten<3

pusspuss M <3



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0