Nämen Heej Anna här<3

har alla saknat mig...? Aa tänkte väl de :P

hahaha ne skämt å sido!

har nyss tagit en liten snackis i fonen me min natalie och sa godnatt å så, hahaha <3
imorgon e de skola, uhh.... ne lovet har gått för snabbt. dock saknar ja jö klassen men det gör mig ingenting att vara hemma heller och hitta på saker me kompisar.
idag åkte jag och min kära fader och shoppade, vi skulle köpa JACKA och SKOR... men som vanligt så hittar man inte det man ska ha utan ögat faller på nåt annat som intresserar en. men jacka och skor är inte mina kompisar under shopping dagarna. kände mig som en tjat kärring när jag gick omkrimg och va negativ över alla skor och jackor som fanns. hahah!!
och dem som har skickat sms på min mobil tidigare idag, förlåt sötisar men har inte ens orkat titta på mobilen för ens ikväll. så tro inte att jag dissar er<3

jag och min kära syster som små!!<3<3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0