Hej Julen! :D

hejhej Anna här<3

har nu känt mig som Ernst själv för att ja har fixat här hemma med julkransar och adventsstake... ja ni vet allt sånt! känns riktigt mysigt att första advent snart är här. senare ikväll ska jag och syster baka lussebullar och pepparkakor. Ett måste!! ta´t lungt ja ska käka lite lussebullar för er oxå ;Dhahha <33

förlåt att jag har varit så dålig på att blogga, men jag har inte riktigt haft något att blogga om. det skulle ju för det metsa då bli tomma inlägg, det låter väl kul?! nej... inte riktigt xD

Dagens outfit

* stickad mys kofta

* cheap monday jeans

* ylle sockor

* slarvig bulle på huvet

* vita pärlemo örhängen


hahaha ja förklarar dagens outfit ist, orkar inte lägga upp nån bild!

pusspuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0