anna hemma hos melinda :)

Anna: nu sitter jag här hos melinda och har det mys. jag ska sova här inatt, så vi åker imorrn till skolan tsm. jag ska ligga och sparka på den snarkande ungen hela natten, hon kmr ändå bara ta allt täcke så då har jag faktiskt rätt att slå henne :P hahaha jag e så ond!! xD vi har käkat tacos me bestick.... eller räkna bort melinda. hahhaah hon satt och gäggade som vanligt med hennes spink händer :D hahah, flickan e ju en spink!!! hoppas att mamma har packat med rätt saker da tills jag ska sova här annars j*vlar!! hahah, jag gillar att skratta. pusspuss



melinda: tjatja :)
anna är så sjukt tjaskig mot mej :( hon ska inte få sparka mej.. och jag snarkar inte längre, jag har inte gjort de sen jag opererade bort halsmandlarna xD
Men hon har rätt i att jag tar all täcke! hihi :$
plus att jag inte alls har spinkhänder!

idag så gick jag och anna-banana hem me max och viktor de tog aaaaaas lång tid :D
typ 2 tim. men va hade de så roligt och mysigt såå :)



hahah, försök att ignorera anna xD


jag och viktor bytte jacka för att han frös :)



en bild på melinda och anna i somras <3


pajpuss o hajpuss xD *asgarv*  vi är störda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0