två snygga boys!

hejhej Anna här<3

just nu sitter ja vid datan, gud va fint väder det e nu. det håller på att bli kväll, träden e gröna och man ser några svaga solstrålar lysa egennom träden. vem vet ni kanske ser mig i mitt lilla fönster sitta där och titta ut! (hahah)

idag va ja i skolan, det var kul idag igen. samma lektioner som vi alltid har på tisdagar men ändå roligare! efter skolan så va vi kvar där ett tag, pussade lite på Mario(hahaha ne ba skoja)!
sen när vi gick sen så följde Dina, Natta o Melinda me mig hem. haha sen så käkade vi SÅKLART mellis. tiden gick å kul hade vi, men sen så skulle natta hem så ja o melinda bestämmde oss för att klä ut oss te killar, lixom bara som en kul grej, vi skulle låtsat vara tsm me dina å natta på skoj ba, haha kanske låter helt sjukt men roligt hade vi aif!
sen så gick ja o melinda hem te mig å så såg vi på roliga youtube klipp. vi skrattade så vi nästan kissade på oss! haha!!
sen åkte hon hem, då ringde eli så snackade ja me han ett tag. käkade sen och sen så snackade ja me eli igen å sen duscha ja å aa nu sitter ja här!
puss på er söta<3<3<3<3<3


ja o melinda som killar (hahaha) <3<3<3

Kommentarer
Postat av: natalie

hahah fett kul vi hade o ni va ju as snygga;)

2009-05-06 @ 07:31:40
URL: http://varierad.blogg.se/
Postat av: Anna

hahah tack, visst va vi sötnos;)<33

2009-05-06 @ 11:06:19
Postat av: melinda

schhhnyggingar asså! vissling :P<3333

2009-05-06 @ 14:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0